La Nonne

 

Genre:

streaming

En Roumanie, dans une abbaye qui prend des allures de maison hantée, le prêtre Burke, homme d'Eglise controversé, se trouve confronté à une incarnation de l'esprit du Mal. Accompagné par soeur Irene, il doit enquêter sur le suicide inexpliqué d'une jeune nonne...

Album comments

  •  
    Anon

    20.11.18

    Reply

    nice man"

  •  
    Anon

    20.11.18

    Reply

    This movie is gonna give nightmares to people"

  •  
    Anon

    20.11.18

    Reply

    my mind : where is spider man?\n\n\n\n\n\n\n\noh nevermind, he is gone."

  •  
    Anon

    20.11.18

    Reply

    I wish Spider-Man was still Sony"

  •  
    Anon

    20.11.18

    Reply

    why why why. the actual trailer was good enough. now I know what's gonna happen in the movie godammit"

  •  
    Anon

    20.11.18

    Reply

    I watched the trailer like around 20 times. Am i the only one?"

  •  
    Anon

    20.11.18

    Reply

    For some reason, when he said pancreas I had an orgasm"

  •  
    Anon

    20.11.18

    Reply

    Why are there not more comments about how bad the CGI is??"

  •  
    Anon

    20.11.18

    Reply

    Did it say like a turd in the wind or a bird?"

  •  
    Anon

    20.11.18

    Reply

    https://discord.gg/wJqw86k"

  •  
    Anon

    20.11.18

    Reply

    https://youtu.be/ZYl5MSwMdDg"

  •  
    Anon

    20.11.18

    Reply

    Whats up with his voice in the beginning, sounds robotic?"

  •  
    Anon

    20.11.18

    Reply

    Anti- has to get his own movie"

  •  
    Anon

    20.11.18

    Reply

    Btw. Ko mirip helcurt ya.."

  •  
    Anon

    20.11.18

    Reply

    I love ’s voice lol"

  •  
    Anon

    20.11.18

    Reply

    Yep another r rated movie from marvel. I wish it was pg-13. \nI wonder is this in the mcu?"

  •  
    Anon

    20.11.18

    Reply

    Could dimensions be merging"

  •  
    Anon

    20.11.18

    Reply

    Sony pictures theme for spiderman or films and their universe are far better than marvel studios because Sony maintains some seriousness and emotions while marvel focus on non sense comedy"

  •  
    Anon

    20.11.18

    Reply

    Do you want to dominate go to hypno alpha male skills yt. Now!!!"

  •  
    Anon

    20.11.18

    Reply

    I pray carnage is here to..."

  •  
    Anon

    20.11.18

    Reply

    At 1:38 LMAO it almost kinda says he's saying \"so many sex so little time\" or \"So man sexes so little time\" lol 😆\n\n\n\n\nOr snacks as so I've heard. Lol 😂🤣"

  •  
    Anon

    20.11.18

    Reply

    I like more than Spider Man"

  •  
    Anon

    20.11.18

    Reply

    The voice is 🔥"

  •  
    Anon

    20.11.18

    Reply

    his voice is exactly how you'd imagine it in the comics. The look and attitude and size are just like from the comic pages (minus the spider symbol)."

  •  
    Anon

    20.11.18

    Reply

    ..."

  •  
    Anon

    20.11.18

    Reply

    s smile is my face when I look into the fridge after my mom brings home groceries"

  •  
    Anon

    20.11.18

    Reply

    rw:remind me not to get him angry."

  •  
    Anon

    20.11.18

    Reply

    I maybe am not 16 years old but i will go watch this"

  •  
    Anon

    20.11.18

    Reply

    1:54 2:15 - Prototype confirmed"

  •  
    Anon

    20.11.18

    Reply

    has a Russian accent"

Album comments